مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


دانستن لحاظ و نگرش مشتریان هم به شما یاری خیلی متعددی میکنید. در اصطلاح میگویند طراحی اپلیکیشن که می بایست با کفش دیگر افراد منش بروید تا بفهمید چه رمانتیک دارا هستند. خیلی خب! شما هم این شغل را بکنید. به جای‌اینکه با خاطر شل جلوی کامپیوترتان بنشینید و کوشش نمائید نیازها و مراد های مشتریان را پیش گویی بزنید، خارج بروید و با عموم حرف فرمائید.

نرم افزار شما مختص چه افرادیست؟ این اشخاص چه خصوصیاتی دارا‌هستند؟ نرم‌افزار شما روی حل ایراد خاصی که یوزرها با آن دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند چه تاثیری داراست؟ اکنون آن ها چطور این نقص‌ را حل می نمایند؟ شما با ایجاد کرد این نرم افزار دنبال ساخت‌و‌ساز چه تغییری میباشید؟

۱۲ اپ دیدنی اندروید که بایستی نصب فرمائید

مبتنی بر تحقیقاتی که اجرا می دهید می‌توانید مشکلی که قرار میباشد نرم افزار شما آن را حل نماید و اینکه این اختلال قرار میباشد برای چه افرادی حل خواهد شد را به روشنی تمجید کنید. شما از این داده ها به کارگیری می‌کنید تا اپلیکیشنی بسازید که سرویس ها رسانی بهتری برای کاربرانش داشته باشد.

چقدر مجال بایستی صرف نمائید؟ برای ساخت و ساز فضای ایده پردازی، تعدادی روز را به‌این شغل تخصیص بدهید.
چقدر بایستی هزینه فرمائید؟ ی توانید این فعالیت را سوای هیچ هزینه ای ایفا بدهید یا این که کمی پول صرف ابزارهای ماهر فرمایید.
بعضی اوقات قصدتان این میباشد که یک نرم افزار تنها برای خودتان بسازید. این فعالیت هم ایده خوبیست. می‌توانید برای لذت بردن از اینگونه تجربه ای تحقیق فرمائید، تمرین فرمائید و هر طور که خودتان صلاح می‌دانید اپلیکیشنتان را بسازید. اهمیت آمادگی، تحقیق و طریقه را دستکم نگیرید!

۳- از اپلیکیشنتان موکاپ (Mockup) تهیه و تنظیم نمائید
خوب میباشد پیش از استارت ایجاد کرد نرم افزار، از آن موکاپ تهیه و تنظیم فرمایید. موکاپ یک طرح کلی از نرم افزار شماست که رابط کاربری (UI) و جریان آن را نشانه می‌دهد.

در اینجا مثال ای از موکاپ را مشاهده می‌کنید:

 

در تصویر بالا میبینید که اینجانب چطور سه رابط کاربری اساسی اپلیکیشنم که Crest اسم داراست را در موکاپ رسم کرده ام. این یک طرح کلی میباشد. میبیند؟

موکاپ مشتمل بر موردها ذیل نمیشود:

عنصرها ریز و جزئی رابط کاربری
شرایط ظریف موادسازنده رابط کاربری
طرح ها و جلوه های رنگی بغرنج
در واقع یک موکاپ فارغ از اشاره به جزئیات غیر ضروری، به شما علامت میدهد که یک نرم افزار چطور فعالیت می نماید. استعمال از موکاپ یک نحوه کاربردی به مکان روش زیباشناختی در پباده سازی نرم افزار شماست.

علاوه بر این، موکاپ بایستی جریانات و تعاملات اپ شمارا هم تعریف نماید. برای مثال بگوید که با زدن این دکمه چه اتفاقی می افتد؟ چطور می قدرت از ورقه A به شیت B رسید؟ سلسله روندهای گوناگون در نرم افزار شما به چه نحو میباشد؟

اینجانب پیشنهاد می‌کنم از اپلیکیشن Balsamiq Mockups برای تشکیل داد نرم افزار خودتان به کار گیری فرمایید. این نرم‌افزار مشمول تعداد متعددی تمپلت رابط کاربری میباشد و تعادل خیر و خوبی فی مابین کلیات و انعطاف پذیری تولید می نماید. اینجانب سالهاست که از این نرم افزار به کار گیری میکنم. مطمئن باشید که برنامه بسیار خوبیست و بدردتان می‌خورد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:38


کاتلین لهجه اپ‌ نویسی نو و شبیه جاوا که علاوه بر داشتن کلیه مزایای طراحی اپلیکیشن آن یادگیری و کد نویسی آن آسانتر و کمتر میباشد.

کاتلین شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی اندروید
این لهجه، یکی جدیدترین لهجه‌های عالم هست که تحت عنوان گویش قانونی دوم نرم افزار نویسی اندروید مطرح گردیده است. شباهت متعددی به جاوا داراست اما یادگیری آن به مراتب راحت‌خیس میباشد. گویش کاتلین در سال 2011 میلادی به دنیا آمد البته زمان مجال کوتاهی میباشد که در لیست گویش‌های اپ‌نویسی اندرویدی قرار گرفته میباشد. این گویش نیز بر روی روی ماشین مجازی جاوا جاری ساختن می شود و پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارااست. از طرفی، با گویش جاوا سازگار میباشد و به ارتقا وسعت پوشه و یا این که بازدهی تحت برنامه سبب نخواهد شد.

در واقعیت، مزیتی که کاتلین نسبت به جاوا دارااست، در کدنویسی نادر‌خیس و یادگیری سهل و آسان‎خیس میباشد. در‌این لهجه به سمی‌کالون(;) نیازی وجود ندارد و هیچ گاه ایرادی مثل Null Point Exceptions نخواهید روءیت کرد. به همین برهان کاتلین به اشخاصی که با کدنویسی شناخت ندارند، توصیه می شود. شاید بتوان اینک کاتلین را شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی اندروید دانست و برای اشخاص جدید‌شغل اولیت بایستی کاتلین باشد. از سایر مزایای این گویش، استعمال از اندروید استودیو به یار کاتلین میباشد. متاسفانه، این لهجه، خلاف جامعه برنامه نویس ها جاوا که بسط‌دهندگان مجربی دارااست، جامعه قدرتمندی برای حل ایرادات ندارد!

C و C++ نیز از گویش‌های اپ نویسی اندروید میباشند ولی انعطاف پذیری و راحتی لهجه‌های دیگر را ندارند.
این دو لهجه نیز یه خرده بغرنج میباشند. NDK در اندروید استودیو از لهجه دوستداشتنی C++ پشتیبانی می‌نماید. به این ترتیب، با این ابزار دیگر نیازی به فضا جاوا وجود ندارد و کدها به صورت بی واسطه تعبیر و تفسیر می شوند. حتی می‌اقتدار تمرکز بیشتری بر روی یاد و در اختیار گرفتن بعضی دیگر از نصیب‌ها داشت. این اطراف برای تشکیل داد بازی‌های سنگین سه بعدی مطلوب میباشد. این دو نرم‌افزار از خصوصیت‌های شیء‌گرایی و کتابخانه‌های مهیا به کار گیری می‌نمایند تا محیطی برای گسترش اپ‌نویسی اندروید مهیا سازند. ولی، با بحران‌هایی زیرا انعطاف‌پذیری معدود و بروز باگ‌های بیشتر مواجه خواهید شد.

C# از گویش‌های اپ نویسی اندروید مطلوب برای تشکیل داد بازی
سی شارپ در مقایسه با C و C++ شل‌خیس میباشد. دو دور و بر گسترش چندین پلتفرمی زامارین و یونیتی از این لهجه پشتیبانی می‌نمایند و برای ایجاد کرد بازی فوق‌العاده‌اند. سی‌شارپ ورژن کاربردی‌خیس c++ میباشد که به وسیله مایکروسافت توسعه و گسترش داده گردیده است. بیان کننده اقتدار بالای گویش c++ و آسانی ویژوال بیسیک در هم آمیخته تا یک ورژن معمولی و شبیه جاوا به اسم c# تحویل دهد. درین لهجه با خصوصیت‌های قابل قبولی زیرا آشغال روبی اتومات(Garbage Collection) رو به رو هستیم. پس نیازی وجود ندارد تا به طور دستی، منزل‌های  خاطر را منزه فرمائید. C# دارنده سینتکس مطلوب و مدرنی میباشد. بدین ترتیب، نرم افزار‌نویسان سابق که بیشتر در پلتفرم‌ها و گویش‌های مایکروسافت که متن گشوده نبود، کار داشتند، ترجیح می دهند از این گویش استعمال نمایند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 13:41


امروزه پباده سازی نرم افزار از یک سو نیازی مهم برای آحاد تجارت ها و از طرف طراحی اپلیکیشن دیگر یک کار نو و پربیننده برای شاغل ها صنعت کامپیوتر میباشد. ولی پباده سازی نرم افزار نیز مانند شغل های دیگر یک فرمان اصولی بوده و به طبع بایستی مرحله به مرحله به صدق صورت بپذیرد تا سود ی صحت بدهد. در‌پی با ما یاور باشید تا پروسه پباده سازی نرم افزار را به طور قدم به قدم شرح دهیم.

چه طور نرم افزار بسازیم؟
1ـ تعریف‌و‌تمجید غرض و نیاز خویش

او‌لین گام در پباده سازی نرم افزار این میباشد که شما بدانید قرار میباشد برای چه هدفی و چه نیازی این اپ را بسازید و جامعه ی غرض پباده سازی شما چه اشخاصی می‌باشند. با آشنایی صحیح این موضوعات , دیگر عمل های زائدی در پروژه جاری ساختن نخواهد گرفت و برعکس اعتنا نکردن به‌این قضیه , ممکن میباشد سبب ساز اعمال شغل های مازاد و در غایت باخت پروژه خواهد شد. مزیت این مرحله این میباشد که بها ایجاد کرد نرم افزار را نیز می‌اقتدار در آن گزینش نمود.

2ـ شروع پباده سازی

پس از این که غرض و نیاز و مخاطبان خویش را شناختید , بایستی یک پباده سازی کلی و گام به گام از جزئییات نرم افزار خویش را روی صفحه آورده و دریابید که قرار میباشد در هریک از بخش های اپلیکیشن تان چه کاری صورت بپذیرد. مطمئنا در درس مهندسی اپلیکیشن با نمودار های متعددی برای این شغل آشنا گردیده اید که از مهمترین آن‌ها میتوان به DFD و USECASE اشاره کرد. همینطور عالی میباشد که درباره ی پلتفرم های نرم افزار نیز داده ها داشته باشیم.


3ـ تحقیق و عده‌آوری داده ها

در حال حاضر که دریافتید قرار میباشد در نرم افزار شما چه کاری صورت بپذیرد می بایست پیش از شروعی به تشکیل داد آن تعدادی داده ها مایحتاج را توده‌آوری فرمایید. اولی مورد ای که می بایست سنجیده شود این میباشد که آیا طرحی مشابه شما وجود دارااست یا این که نه. تحلیل این مورد سبب می‌گردد که دیگر مبتلا موازی فعالیت نشده و از آن اساسی خیس این میباشد که در شرایطی‌که بدین گزینه دقت نکنید احتمال دارااست تحت عنوان رعایت نکردن ضابطه نسخه برداری رایت مبتلا خطاها رسمی و قضایی گردید. 

دومی مسئله که می بایست درخصوص آن داده ها گردآوری‌آوری نمود این میباشد که چقدر از طرحی که قصد دارید پباده سازی نمایید عملی میباشد.بسیار پیش می آید که روی شیت ایده های خیلی نابی ساخت می‌گردد ولی پیاده‌سازی عملی آنها در‌حد ناممکن میباشد.بازار یابی و درآمد زایی سومی موضوعی میباشد که بایستی به آن اندیشیده خواهد شد.

چون یک اپ هر چقدر هم بهتر باشد تا هنگامی که یک مشتری حقیقی و واقعی نداشته باشد برای شما بهره و درآمدی نخواهد داشت.پس به طبع پیش از اعمال عمل تشکیل داد نرم افزار یک مشتری حقیقی وواقعی پیدا فرمایید و یک تفاهم نامه حقیقی وواقعی برای خودتان به تصویب رسانید.

4ـ تشکیل داد وایر قاب و استوری پیروزی

سپس که کلیه پروسه بالا را به صدق و به طور بدون نقص ایفا دادید , اینک نوبت این میباشد که نقشه ی راهی برای استارت شغل خویش رسم کرده و فعالیت هایی که قرار میباشد در آینده جاری ساختن بگیرد را به صحت در میان اشخاص دسته تقسیم نمایید تا هر عضوی با شرح وظایف خویش به صدق آشنا خواهد شد.از مهم‌ترین ابزار هایی که‌این قابلیت را در دست شما می گذارند , ترلو و تسکولو میباشند.

همینطور درین مرحله نیاز دارید تا یک مثال ی آنلاین کوچک نیز از نرم افزار خویش بسازید تا حدودی از کاری که قرار میباشد در چنگ داشته باشید.MOQUPS , BALSAMIQ و HOTGLOO از شناخته گردیده ترین دور و اطراف هایی می‌باشند که‌این عمل برای شما جاری ساختن خواهند بخشید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 138 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:28


ارزیابی کردن بهینه سازی تارنما به چه شکل ایفا می گردد و شایسته ترین شیوه آن طراحی اپلیکیشن چه میباشد؟ ابزارهای فراوانی برای محاسبه کردن بهینه سازی وبسایت وجود دارا هستند و هرمورد دارنده خصوصیت های می‌باشند. درین نوشته‌ی علمی با نحوه های گوناگون ارزیابی کردن بهینه سازی آشنا میشویم و شیوه های برگزیده ای را معرفی میکنیم.درین نوشته‌علمی از ابزارهایی مانند Google alerts تا ابزارهایی مانند gtmetrix و yslow را محاسبه و روش آنالیز تارنما براساس این ابزارها را تحلیل می‌کنیم. اهمیت این ابزارها در بهینه سازی وبسایت و طرز کاربرد آنان در توسعه و گسترش seo تارنما را ارزیابی خوا‌هیم کرد.

هنگام گزینش یک نرم‌افزار برای ارزیابی کردن seo نخست می بایست بدانیم که کدامیک از مفاد seo را می‌خواهیم گزینه چک در اختیار بگذاریم.

نظارت رده وبسایت در گوگل، در اختیار گرفتن لینک و پیوند ها و منشن (mention) در وب سایت های متعدد، ارزیابی تعداد تگ های H1-6 و بقیه کارداران seo داخلی On page بهینه سازی، عوارض نماید بودن تارنما مانند عدم فشرده کردن پوشه های CSS، هر یک از این مورد ها  نیاز به یک ابزار برای نظارت دارا‌هستند.

ابزاری برای آنالیز مقام تارنما در گوگل
یکی‌از مواقعی که می بایست در بررسی کردن بهینه سازی آیتم نظارت قرارگیرد. منزلت وبسایت و صفحه های متفاوت آن در گوگل میباشد. به جایجاه وب سایت در گوگل اصطلاحا Serp میگویند. یکی ابزارهایی که میتوان برای در اختیار گرفتن مقام صفحه های در گوگل استفاده نمود جت seo هست.

 

 

 

جت بهینه سازی بر مبنا اندروید درج شده میباشد. و میتوان بر روی تلفن همراه های اندروید آن را نصب کرد. این برنامه به شما قابلیت ارزیابی منزلت وب سایت و صفحه های در گوگل، چک درجه الکسا، چک معیار تغییرات منزلت نسبت به رقبا و چک منزلت و خروجی به دست آوردن از  نمودارها در اکسل را می دهد.اپ جت seo به وسیله کمپانی اینترنت 24 تهیه و تنظیم و برای به کار گیری مردم در تارنما کافه بازار قرار داده گردیده‌است. برای دانلود این نرم‌افزار میتوان آن را از ورقه اپ جت بهینه سازی در وب سایت اینترنت 24  و یا این که از وب سایت کافه بازار دانلود فرمایید. 

ابزار در دست گرفتن پیوند های تارنما و منشن ها Mentions
ابزار Google alerts  به شما قابلیت می‌دهد که تمامی تارنما هایی را که اسم مارک شمارا در متن خویش بکاربرده اند تحلیل فرمایید. این اسم ها می توانند بصورت پیوند و یا این که غیر پیوند باشند. مقصود این ابزار این میباشد که به صاحبان وبسایت قابلیت دهد. متوجه شوند که در وبسایت ها و شبکه های عمومی به چه شکل به اسم مارک آنان اشاره می‌گردد.

 

 

 

معمولا صاحبان وب سایت به بلاگ نویسان برای تایپ کردن متن های مثبت در خصوص برندشان هزینه پرداخت می نمایند. بلاگ نویسی و اینفلوئنسر مارکتینگ هر دو به توسعه و گسترش اسم یک مارک در فضای مجازی امداد می نماید. و استعمال از Google alert به صاحبان تارنما یاری می نماید بتوانند اشارات مثبت و منفی به اسم مارک شان را آنالیز و مدیر نمایند.

طرز عمل با ابزار Google Alerts:
وارد تارنما https://www.google.com/alerts گردید.
اسم مارک و یا این که نشانی وب سایت خویش را وارد نمائید.
وبسایت هایی که اسم مارک شمارا استعمال کرده اند را ملاحظه کنید.
نکته: فیض ای که تارنما هایی مانند Ranksignal ارائه می‌دهند. برای آنالیز پیوند ها بسیار بیشتر قابل متکی بودن میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 426 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:49


مشتریان خویش را ارتقا دهید.

با بروزرسانی محصول ها در نرم افزار، میتوانید مشتریان‌تان را از جدیدترین تولیدها و طراحی اپلیکیشن همینطور تخفیفات مطلع فرمائید تا از نهایی خبرها مارک شما آگاه شوند. مزایای داشتن نرم افزار، این قابلیت را به وجود می آورد که مشتریان، نرم‌افزار شمارا به دیگرافراد معرفی نمایند و همان گونه که باخبر میباشید، این شیوه تبلیغات، شایسته ترین شیوه بازاریابی میباشد.

چرا نرم افزار داشته باشیم؟ از روش نرم افزار های موبایلی میتوانید بعضا استحضار‌رسانی‌ها را به صورت روش پوش ناتیفیکیشن به مشتریانی که نرم افزار شمارا دارا هستند، بفرستید و قابلیت و امکان بازدید از برندتان را ارتقا دهید.

نرم‌افزار‌های تلفن همراه تجهیزات بسیار وسیعی را در دست فروشندگان و خریداران میگذارد، اطلاعاتی از قبیل؛ داده ها فروشنده و همینطور داده ها تماس مشتریان، بها سرویس ها یا این که محصول ها، جدیدترین تولید ها و سرویس ها، تخفیف‌‌های فصلی و موجودی کالاها، قابلیت جست‌وجو متاع یا این که سرویس، چت کردن و رابطه سریع خریدار با فروشنده و اکثری از تجهیزات دیگر ک هبا دقت به نیاز مالک کسب‌وکار می‌قدرت به تجهیزات نرم افزار اضافه نمود.

سهمِ خویش از بازار را ارتقا دهید.

با پباده سازی یک نرم افزار برای گوشی، شعبه‌ی دیگری از مغازه خویش را بر روی موبایل مشتریان فعال سازی خواهید کرد. شاید برای‌تان پرسش به وجود آمده باشد که زمانی کسب وکارتان، سایت دارااست، چرا بایستی نرم افزار تلفن همراه داشته باشیم؟ مزیت نرم‌افزار‌ها دراین مورد این میباشد که قابلیت و امکان به کار گیری در اکنون آفلاین برای آن وجود داراست در حالی که برای استعمال از تارنما، دسترسی به وب امری دوری ناپذیر میباشد. ساخت و ساز نرم افزار تلفن همراه سبب ساز میگردد که مشتریان هرگاه در حالا شغل با موبایل تلفن همراه‌شان میباشند، برنامه شما‌را نیز ببینند و این مزیت هوشمندانه سبب ساز بیشتر چشم شدن مارک شما نسبت به بقیه رقبا در بازار شود.

مطمن باشید که مشتریان روی برندهایی که اپلیکیش دارا‌هستند، اکانت دیگری گشوده می‌نمایند و از آنجا کسب‌وکارهایی متعددی در کشور‌ایران نرم افزار ندارند، پباده سازی نرم افزار امتیاز بزرگی برای شما خواهد بود.

نرم افزار پناهگاه انتها میباشد!

در حالتی‌که بازار تولیدات یا این که سرویس ها شما، سریع‌خیس به‌این پرسش که چرا بایستی نرم افزار داشته باشیم، جواب خواهید بخشید! سرگذشت تلگرام و بقیه نرم افزار‌های فرنگی را به خیال آورید. هیچ ضمانتی نیست که برنامه‌های فرنگی روزی در کشور ایران غربال نشوند و بستر کسب‌وکار شما به صورت ناگهانی تا پای هلاکت برود! این نگرانی حتی درخصوص نرم افزار اینستگرام نیز وجود دارااست. پس وقت آن میباشد که خودتان یک نرم افزار برای کسب‌وکارتان پباده سازی نمایید تا در شکل غربال شدن اپ‌های فرنگی، پلتفرم مختص به خودتان را برای فروش و ارتباطی مجاورت‌خیس با مشتری داشته باشید.

همان طور که فراتر اشاره کردیم تعداد کسانی که از تلفن همراه‌‌های هوشمند به کارگیری می‌نمایند روز آپدیت در حالا ارتقاء می‌باشند در همین راستا، کسب‌وکارهایی پرورش خواهند کرد که از این تکنولوژی برای برقراری رابطه اثرگذار و سریع‌خیس با سرنخ‌های احتمالی استعمال نمایند. خوشبختانه ایجاد کرد نرم افزار مانند قبل طاقت فرسا و مجال‌بر نبوده و اینک می توانید در سریع‌ترین مجال ممکن، بدون نقص‌ترین نرم افزار‌‌ها را پباده سازی نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 13:45


شناخت با کار طراح رابط کاربری  (UI Designer)
پباده سازی رابط کاربری یا این که همانUI- UX Designer یک کدام از عمل‌های طراحی اپلیکیشن پرتقاضای حوزه اپلیکیشن و پباده سازی و گرافیک در حوزه تارنما‌ها‌ و کسب و شغل های آنلاین میباشد. البته جذاب میباشد بدانید هیچ فن دانشگاهی یا این که واحد درسی تا کنون برای این تخصص اساسی تدوین نشده میباشد. براین اساس ماهر ها در‌این حوزه با مطالعه منابع متفاوت فارسی و انگلیسی، تمرین و تجربه و کوشش و پشتکار خویش مقام قابل قبولی در کار پباده سازی UX کار یافته اند.

رابط کاربری  UIکه مخفف کلمه و واژه User Interface میباشد، در واقع ظاهرا گرافیکی یک نرم افزار یا این که سایت گفته می شود که مخاطب با آن درباره ی میباشد.وظیفه اساسی طراحان  UIاین میباشد که روی پباده سازی ظواهر و شیوه ارائه یک مال زیر اینترنت اهتمام ورزند. در پباده سازی UX که مخفف واژه User Experience میباشد، روی تجربه کلی یک استفاده کننده مانند ظواهر سایت، کارایی، کوشش و سهولت استعمال از آن، آنالیز میشود؛ در واقعیت رابط کاربری بخشی از تجربه کاری میباشد.

با اینکه گرافیست‌ها در طراحی وب سایت، پباده سازی برنامه تلفن همراه و پباده سازی فروشگاه آنلاین نقش مهم دارا هستند ولی پباده سازی رابط کاربری، نیاز به آشنایی فعالیت برنامه نویس ها هم دارااست؛ به این دلیل که پباده سازی رابط کاربری هنر و در واقع تکنیکی میباشد که فرم‌ها و دستور کار‌ها‌ی یک وب سایت را برای یوزرها، معمولی سازی کرده و پیام‌ها را در مقابل دیده وی به اکران میگذارد؛ با یک رابط کاربری بهتر مخاطبان یک وب سایت یا این که نرم افزار‌ می توانند به راحتی با آن شغل کرده و از قابلیت و امکان‌ها‌ی آن به کار گیری نمایند. پباده سازی رابط کاربری صرفا بر ظواهر هنری و زیبایی یک تارنما تمرکز ندارد بلکه غرض این میباشد تا معمولی‌ترین رویکرد برای همپا ساختن یوزرها با متاع و مشاهده تجهیزات آن مهیا خواهد شد.

برای شناخت بیشتر با حالت استخدام و شرح وظایف طراح رابط کاربری با کاران همدم باشید.

 

حالت استخدام و بازار شغل عمل طراح رابط کاربری
یک طراح رابط کاربری یا این که طراح UI- UX قادر است در مجموع مراکزی که فرآورده یا این که خدمت آنلاین دارا‌هستند مانند کمپانی‌ها مرکزها دولتی و محرمانه استخدام گردد. بازار عمل این عمل به جهت عجین شدن فضای مجازی با معاش مردم اشخاص و لزوم داشتن وب سایت و اپلیکیشنی با کاربری راحت و ریلکس برای تک تک قشرها جامعه، در اکثر مرکزها و کمپانی‌ها رو به ارتقاء میباشد؛ همینطور با شناخته شدن منزلت طراح رابط کاربری برای سهولت فعالیت با وب سایت و اپلیکیشین رو به ارتقاء میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:30


ارتقا فروش سرویس ها و تولید ها
یک نرم افزار تلفن همراه که به صورت استاندارد و هوشمندانه پباده سازی گردیده باشد، طراحی اپلیکیشن این قابلیت را به مدیران میدهد که بتوانند تولیدات و سرویس ها خویش را در بستر برنامه، به مشتریان ارائه دهند. وجود یک اپ هوشمند به نوبه‌ی خویش می‌قدرت منجر ارتقاء دسترسی یوزرها به تولید ها و سرویس ها یک کمپانی و در فیض فروش بیشتر گردد.

ارشاد نشر نرم افزار در مارکت های متفاوت
جهت تصویب نرم افزار اندروید در گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و همینطور تصویب نرم افزار ios در نرم افزار استور App Store و سیبچه می‌توانید از روش ارشاد تصویب هرکدام از این مارکت ها مبادرت نمایید، اما مارکت های فرنگی تصویب آن ها برای ورژن های فارسی دشوار خیس بوده البته در با مقداری پیگیری و رعایت شرایطی آن‌ها می‌توانید اینکار رو جاری ساختن دهید.

به کار گیری از نرم افزار ساز
نرم افزار ساز تحت عنوان یک نرم افزار  آنلاین  و سوای نیاز به کدنویسی برای تشکیل داد نرم افزار اندروید و ios و pwa گوشی گزینه استعمال قرار می‌گیرد. اشخاص سوای علم نرم‌افزار نویسی و با کامل شدن کردن چندین مرحله بی آلایش میتوانند از این ابزار کارآمد استعمال نمایند. نحوه تشکیل داد نرم افزار از روش برنامه ساز و  نرم افزار ساز  ایراکد بسیار معمولی میباشد و می‎‌تواند سبب ساز رئیس خوب هزینه‌ها خواهد شد. برنامه ساز قادر است نیاز یوزرها را در قضیه و کارهای متفاوت به نیکی تامین کند. در‌این برنامه به راحتی می‌توانید از نرم افزار های مهیا و حتی مجانی به کارگیری فرمائید و کمتر از 2 ساعت به راحتی یک نرم‌افزار تلفن همراه منحصر به فرد مبتنی بر نیاز خویش ساخت فرمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:41


یاری به نویگیشن یوزرها می بایست برای هر اپلیکیشنی از حق تقدم بالایی برخوردار باشد. طراحی اپلیکیشن یک نویگیشن عالی می بایست مانند یکپارچه نامرئی استفاده کننده را در طی مهاجرت خویش ارشاد نماید. از این قبلی، حتی دیدنی ترین خصوصیات یا این که قانع کننده ترین مطالب نیز در حالتی‌که اشخاص نتوانند آن را پیدا نمایند، بی منفعت می‌باشند. اصول نویگیشن مطلوب در تلفن همراه عبارتند از:

نویگیشن در نرم افزار های گوشی بایستی دارای انسجام باشد. شما می بایست از نشانگرهای مطلوب به کار گیری نمایید تا نویگشین نیازی به توضیح نداشته و مطمئن گردید که هر عنصری در نویگیشن(مانند آیکون ها و منو ها) به مقصدی مطلوب منتهی میگردد.

 

جای نویگیشن در تلفن همراه می بایست اثبات باشد. در دست گرفتن های نویگیشن را به جای های نو منتقل نکرده و آن‌ها را در صفحه های متعدد مخفی نکنید. این عمل صرفا سبب انحراف پیدا کردن استفاده کننده می‌شود.

نویگیشن در تلفن همراه بایستی شرایط فعلی مخاطب را نشانه دهد. عدم اکران حالت فعلی احتمالاً شایع ترین خطا مو جود در فهرست نرم افزار ها میباشد. “اینجانب کجا هستم؟” یک کدام از سؤالهای اصلی میباشد که یوزرها برای نویگیشن برنده بایستی بتوانند به آن جواب دهند. عموما در نرم افزار های متفاوت با اکران تیتر کاغذ یا این که تغییر تحول رنگ یا این که استایل منو این فعالیت را اعمال میدهند.

3-یک تجربه کاربری یک دست تولید فرمایید
نباید فقط به پباده سازی برای گوشی تصور کنید. ساخت‌و‌ساز یک تجربه یک پارچه در موبایل یار و همدم، دسکتاپ و تبلت برای یوزرها شما بسیار اهمیت داراست.

 

مثلا Apple Music را در لحاظ بگیرید. شما میتوانید یک لیست پخش موسیقی را در مک بوک خویش تهیه کرده و این لیست فورا در iPhone شما در دسترس خواهد بود. اپل متوجه گردیده است که در حالی که پباده سازی نرم افزار تلفن همراه همپا بسیار اساسی میباشد، ساخت یک تجربه یکدست در آیفون، دسکتاپ و آی پد نیز به به عبارتی اندازه برای یوزرها اهمیت دارااست.

4-نقاط کلیک را متناسب با انگشتان پباده سازی نمایید.
دسترسی به هدف ها لمسی کوچکتر مشقت بار خیس از هدف ها بزرگتر میباشد. هنگام پباده سازی رابط کاربری تلفن همراه، عالی میباشد جای های غرض را به اندازه کافی گران قدر نمایید تا ضربه زدن به آن به راحتی قابلیت پذیر باشد.

دکمه ها یا این که در دست گرفتن هایی تولید نمائید که اندازه آن میان 7-10 میلی متر باشد، به نحوی که بتوان به راحتی با انگشت به آن ضربه زد. اینگونه اهدفی به انگشت استفاده کننده اذن می‌دهد تا به طور کاملً روی آن قرار گیرد. خوب میباشد هنگام ضربه بوسیله مخاطب حاشیه های غرض قابل مشاهده باشند. این کار برخورد بصری واضحی برای مخاطب آماده می نماید تا آنان بدانند دقیقا به غرض ضربه میزنند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 451 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 13:57


می‌خواهید اپلیکیشنی بسازید که از حیث پباده سازی و ظواهر امروزی باشد؟ طراحی اپلیکیشن پس می بایست الگوهای پباده سازی رابط کاربری (UI) , تجربه رابط کاربری (UX) در اندروید را بلد باشید و بدانید که در سال 2020 چه ترفندهایی سبب زیباتر شدن نرم افزار شما میگردند و یوزرها را مجذوب خویش می نمایند! پس تا انتهای این نوشته‌ی علمی ما باشید تا این تکنیک ها را بشناسید. ?

الگوهای پباده سازی رابط و تجربه کاربری نرم افزار تلفن همراه :

پباده سازی رابط و تجربه کاربری اندروید یا این که iOS به چه شکل در سال 2020 چه تغییراتی می نماید و از چه الگوهایی بیشتر به کارگیری می‌گردد؟ ما تیم ای از این تکنیک ها را برای شما گردآوری کردیم تا در پروژه های خویش به کارگیری نمایید.

از پباده سازی سوای دکمه و سوایپ مایع (Buttonless design & Liquid Swipe) به کار گیری نمائید
از صفحه ها پایینی (Bottom sheets) به کارگیری نمایید
نرم افزار را برای کاربرانتان فردی سازی نمائید
کناره های نرم افزار ر ا گرد پباده سازی فرمائید
ورود یا این که Login به نرم افزار را شل نمائید
از کارتن به کار گیری فرمائید
از پباده سازی سه بعدی (3D) و شبه سه بعدی (faux-3D) استعمال نمائید
از گرادینت (Gradiant) برای پباده سازی رابط و تجربه کاربری (UI/UX) نرم افزار تلفن همراه به کارگیری نمائید
از پباده سازی ایلستریتور (Illustrations) به کارگیری نمایید
از تم های بدون‌نور در پباده سازی رابط و تجربه کاربری اندروید یا این که iOS  استعمال نمایید
از حقیقت مجازی (VR) و حقیقت افزوده (AR) استعمال نمایید

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 13:53


ر این نوشته ی علمی به سبب ساز اهمیت مورد پباده سازی، به نکات طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار خوا هیم پرداخت. قابل ذکر میباشد که طراحان و توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار بایستی بدین نکات دقت متعددی داشته باشند تا جنس آخرین آنان با شایسته ترین کیفیت، جذابیت و سرعت عملکردی ایجاد گردیده و در دست مخاطبان قرار داده خواهد شد. بخش اعظمی از کسب و شغل های تجاری و فروشگا­ه ها برای معرفی سرویس ها خویش و همینطور اخذ توصیه از مشتری مبادرت به پباده سازی نرم افزار منحصر برای استعمال در تلفن همراه و تبلت می نمایند. این نرم افزار ها که نوعی اپلیکیشن قابل انعطاف افزاری فشرده و با تجهیزات متعدد می باشند، به راحتی بر روی گوشی یا این که تبلت نصب و با امنیت بالایی، سرویس ها کمپانی یا این که مغازه مربوطه را به مشتری وارد میکنند. نرم افزار های کاربردی بایستی به صورتی پباده سازی شوند که از سرعت عملکردی بالایی برخوردار بوده و دارنده رابط کاربری مطلوب و جالب باشند تا مشتری بتواند براحتی از آنان به کار گیری نماید.

 

اساسی­ترین نکات پباده سازی نرم افزار
۱) قضیه اساسی کاوش و تحقیق: اولی و به صورت بالقوه مهم‌ترین بخش برای پباده سازی نرم افزار این میباشد که ایده خویش را نظارت نمائید و به کاوش و تحقیق در خصوص آن بپردازید، تا معین گردد که آیا این ایده پیش از اینً نیز مستعمل میباشد یا این که نه. با یک سؤال از خویش آغاز کید که «چه چیزی منجر متعدد شدن نرم افزار اینجانب می‌شود؟ » . این زمینه می‌تواند یک چیز باارزش باشد، یک الگوریتم اختصاصی، لوگو منحصر، هر چیزی که حقیقتاً بتواند شمارا از رقبا متمایز نماید.

در ارتباط لغت ها کلیدی مرتبط با نرم افزار خویش یک جستجوی بی آلایش در گوگل اعمال دهید تا لیست احتمالی از نتیجه ها برای شما نماد داده خواهد شد. محاسبه فرمائید که دربین رقبا آیا کسی میباشد که در زمینه‌ی آن مخالف یا این که لحاظ منفی داشته باشد یا این که نه. هر چه بیشتر وقت خویش را صرف تحقیق نمایید، علم شما نسبت به دلیل و مقصود نرم افزار موردنظر بی نیاز­خیس میشود. همینطور تعیین اسم هم بسیار اساسی میباشد که راهنمای گزینش اسم برای نرم افزار را می‌توانید در نصیب مقاله ها ما پیدا فرمایید.

این مقاله رو قطعا مشاهده کنید:
پباده سازی نرم افزار مکتب چه طور اجرا میشود؟
۲) طرح ریزی و درنظرگرفتن مخاطبان غرض  (بازاریابی) : بعداز مرحله نخستین می بایست به اندیشه تهیه یک طرح و اپلیکیشن برای خویش باشید. در اینجا این سؤالات را بایستی از خویش بپرسید، اینکه برای بها ­گذاری چه برنامه ای در حیث گرفته گردد؟ آیا برای بارگیری اپلیکیشن بها اول رقم بخورد یا این که نیاز به اخذ هزینه ماهانه میباشد؟ همینطور اینکه مخاطبان غرض چه اشخاصی می‌باشند؟ چه قیمتی برای مخاطبان مقصود بیشتر منطقی و مطلوب میباشد؟ آیا می بایست برای هدایت و اعتنا بیشتر مخاطبان خصوصیت های نیز به طور زمان­ای به برنامه اضافه خواهد شد؟ و سؤالاتی دیگر از همین قبیل. در‌حالتی که عشق مند به مطالعه بیشتر دراین مورد می‌باشید میتوانید به نوشته ی علمی شناخت با شایسته ترین تکنیک های بازاریابی نرم افزار مراجعه‌کنید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:32


تاثیرات تلفن همراه در معاش عموم رو به ارتقا میباشد. اشخاص متعددی از تلفن طراحی اپلیکیشن همراه برای اجرا شغل های روزانه خویش به کار گیری میکنند. این استقبال کلان سبب ایجاد کرد نرم افزار های گوشی متنوع و فراوانی گردیده‌است که هر کدام عمل به سری را جاری ساختن می‌دهند. بر همین پایه، رقابت در بازار نرم افزار های گوشی نیز ارتقا یافته میباشد. برای اینکه یک نرم افزار گوشی گزینه دقت و استعمال یوزرها قرارگیرد و به توفیق دست یابد به یک استراتژی ظریف و اثر گذار نیاز دارااست.

بیشتر بخوانید: چرا موسسات کوچک می بایست به اندیشه تشکیل داد اپ اندروید و iOS باشند؟

 

در‌صورتی‌که در لحاظ دارید ایده تجاری خویش را با تشکیل داد نرم افزار گوشی عملی نمایید، بایستی قبل از پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار، استراتژی خویش را گزینش نمائید. داشتن استراتژی برای تشکیل داد نرم افزار گوشی بسیار اساسی میباشد. بیشتر نرم‌افزار های موفقی که امروزه می‌شناسیم از روز نخستین شایسته ترین استراتژی را پباده سازی و اعمال کرده اند. آن ها پس از تکثیر نرم افزار نیز استراتژی خویش را ادامه داده اند.

 

 

 

استراتژی ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه
برای پباده سازی استراتژی بایستی در قدم در آغاز «مقصود» از ایجاد کرد نرم افزار و «کارکرد» آن را مشخص و معلوم فرمائید. آن گاه می بایست «مشتری غرض» و نیازها و انتظارات وی، و نیز شرایط بازار و «رقبا» را معین فرمائید. در غایت مشخص و معلوم فرمایید که «پلتفرم» نرم‌افزار شما چه می باشد و می بایست چه تجهیزات و خصوصیت های داشته باشد.

 

مقصود از تشکیل داد نرم افزار

به‌این پرسش جواب دهید: مقصود از ایجاد کرد نرم افزار چه می باشد و قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید؟ در واقعیت، نرم افزار شما قرار میباشد سبب ساز معمولی خیس شدن «چه کاری» گردد؟ هرچه ایراد بزرگتری را برطرف نمایید و به خیر به نیازهای کاربر جواب دهید، برنده خیس خواهید بود.

 

مشتریان غرض

بعضی از نرم افزار های تلفن همراه وقف عام عموم قابل به کار گیری می باشند و بعضا دیگر تنها برای دسته خاصی از جامعه. مثلا، همگی عموم می توانند مشتری نرم افزار های تحویل طعام یا این که آژانس خدمت شوند و از سرویس ها آن‌ها به کارگیری نمایند. البته نرم افزار موبایلی که برای مثال در مسئله یادگرفتن موسیقی شغل میکند معمولا صرفا بوسیله افرادی آیتم به کار گیری قرار می گیرد که به موسیقی عشق دارا‌هستند. بدین ترتیب درفرآیند ایجاد کرد نرم افزار گوشی، بعداز انتخاب مقصود و کارکرد نرم افزار، بایستی مشخص و معلوم فرمایید که استفاده کننده آن کیست. آیا عامه مردم استفاده کننده آن میباشند؟ یا این که تیم خاصی از عموم؟ آیا اشخاص برای به کار گیری از سرویس ها شما بایستی تخصص یا این که مهارت خاصی داشته باشند؟ آیا شرکتهای و سازمان ها نیز می‌توانند از سرویس ها شما به کارگیری نمایند؟ جواب این سوالهای به شما در آشنایی خوب «مشتری مقصود» یاری میکند، و می‌توانید با دقت به نوع مشتری و نیازهای وی پیام و سرویس ها خویش را پباده سازی فرمائید و برای آن بازاریابی کنید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:32


17. نرم افزار ردیابی

درصورتی که قصد دارید یک خدمت تحویل مانند تحویل طعام ، تحویل فرآورده ، طراحی اپلیکیشن پیک یا این که بسته بسته را استارت فرمایید ، براین اساس برای این خدمت تحویل مکلف به استخدام فرد ثالث می باشید. مالک مشاغل ، شما‌را مکلف به چک و در زمینه‌ی بودن با تک تک سرویس ها و کسانی که در ذیل شما فعالیت می نمایند ، در تماس باشید.ایده های اپلیکیشن موبایل 2020برای حل این ایراد ، می‌توانید طرحی را انجام فرمائید که بتواند درایورها را ردیابی نماید. آری ، ساختن این نوع نرم افزار که از روش آن میتوانید عمل رانندگان را ردیابی نمائید و همینطور در شکل ارائه سرویس ها به موقع یا این که نه ، مراقب باشید ، بسیار موثر می باشد؟فراموش نکنید که خوب میباشد این اپ بر اساس یادگیری ماشین باشد.

18. اپلیکیشن استخدام یا این که مهارت

ایده ایجاد کرد یک نرم افزار مهارت در واقع شایسته ترین برای اشخاص پویا و مالامال جنب و جوش میباشد. برخی از اشخاص حرفه ای که درپی مربی یا این که کارشناس می باشند یا این که ممکن میباشد افرادی باشند که درپی به اشتراک گذاشتن مهارت های خویش می باشند. برای این نوع اشخاص ، این اپ مانند یک بستر شغل می نماید تا با اشخاص لازم خویش رابطه برقرار نماید و به راحتی رابطه برقرار نماید. این اپلیکیشن نقش بسیار مهمی در تقویت اشتغال و مهارت هم زمان داراست.

19. نرم‌افزار راه‌اندازی صوتی

خو ، این عصری میباشد که دستیاران هوش تصنعی و مصنوعی مانند siri و google با سرویس ها صوتی خویش بر قلب عموم قاضی می باشند. عموم حقیقتاً این سرویس ها را دوست دارا هستند چون این دستور به صرفه جویی در وقت و انرژی آنان امداد می نماید. این نوع نرم افزار های فرمان صوتی برای کاربرانی که رانندگی می نمایند یا این که دارنده تعدادی عمل می باشند ، حقیقتاً اثرگذار میباشد

20. نرم افزار بانکی تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تراکنش های بانکی

ساختن یک اپ بانکی تلفن همراه یکی شایسته ترین نظرها میباشد چون این فرصت پرداخت دیجیتال میباشد. آری ، این یک حقیقت میباشد که معاملات و پرداخت های آنلاین جایگزین پول انتقاد دشوار گرد
21. اپ power

ایده تشکیل داد یک اپ توان نیز بهتر میباشد چون این اپ به همگام سازی کانال انرژی سبز و منبع تغذیه ساده شما برای ایجاد داده های به کار گیری امداد خواهد کرد. با امداد این نرم افزار ، یوزرها میتوانند مقدار انرژی جان دار در استخر سلول شمسی یا این که انرژی بادی او و غیره را اخذ نمایند.

این نرم افزار همینطور قوی به ترکیب ابزارهای ردوبدل الکترونیکی اقتدار میباشد تا قابلیت و امکان انتقال در بین قدرت سبز و ساده را آماده نماید.

22. اپ مهاجرت

اشکار میباشد که تمامی پیش از بازدید از یک مقصد خاص می‌خواهند آن جای را تجربه نمایند. بدین ترتیب برای اعمال این عمل ، آنان تصاویر ، فیلم ها را مشاهده می نمایند ، به سایت ها مراجعه می نمایند و نظرها را میخوانند. به نوعی ، این نحوه جستجو در مقصد عمل می نماید.

23. اپ رئیس فرصت

رئیس مجال عمل معمولی ای وجود ندارد شما می‌توانید با تهیه و تنظیم و اصلاح کردن یک نرم افزار رئیس مجال به مخاطبان امداد متعددی بکنید

که چجوری مجال خویش را رئیس نمایند و به تمامی فعالیت های خویش برسند و کل عمل های خویش را جاری ساختن دهند

شگفت انگیز میباشد خیر؟

24. اپ خبر‌ها

فعال‌سازی یک اپ خبری نیز یک کدام از ایده های خوب میباشد چون عموم از سال ها به خبر ها عشق و علاقه دارا‌هستند. در روزهای ابتدایی ، رسانه اخذ خبر متعدد بود. البته در حال حاضر می‌توانید طرحی را تنظیم نمائید که با اعتنا به ذوق وسلیقه خویش اشخاص با خصوصیت های متعدد را درگیر نماید.

25. نرم‌افزار ناوبری بازار / مغازه

میتوانید یک نرم افزار ناوبری در راس خرید یا این که دکان ساخت‌و‌ساز فرمائید که به اشخاصی که نو در یک جای خاص میباشند یاری می نماید. می‌توانید تعدادی خصوصیت را در اپلیکیشن مانند نصیب دیگری از جستجوی جای مال در دکان اضافه نمائید. ایده شما مسلماً اشخاص را به خویش جلب می نماید.

26. این اپ را آزمون فرمایید

در صورتیکه با به کار گیری از سرویس ها توسعه و گسترش AR یک نرم افزار کسب و کار الکترونیکی آنلاین بسازید ، این نرم افزار دربرگیرنده تمامی خصوصیت هایی میباشد که از روش آن اشخاص می‌توانند خرقه و بقیه اسباب جانبی خویش را هنگام نشستن در منزل های خویش آزمون نمایند.
دیگر شامل است.

 

عموم تا قبل از اینً از این نوع اپ ها از قبیل phonepay ، Google pay و غیره به کار گیری می نمایند. این نرم‌افزار ها به یوزرها امداد می نماید تا معاملات خویش را با امنیت بی نقص اعمال دهند. بدین ترتیب می اقتدار اعلام‌کرد که ایده سپرده گذاری درین نوع نرم‌افزار ها حقیقتاً بهتر میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 13:59


شما  از اپ هایی که در گوشی خویش دارید و به طور روزانه خیلی از شغل های خویش طراحی اپلیکیشن را از روش تجهیزات این نرم‌افزار ها اعمال میدهید. که به‌این این نرم‌افزار های جان دار در تلفن همراه شما نرم افزار گفته می‌گردد که‌این روزها زیاد شنیده میگردد.در‌این نوشته‌ی‌علمی ما معنا نرم افزار را برای شما به صورت بدیهی توضیح داده و اشکال آن را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

نرم افزار از طریقه Techopedia
سایت دارای اعتبار تچوپدیا، دیکشنری مرجع اصطلاحات دنیای تکنولوژی، نرم افزار را چنین تعریف و تمجید می نماید:

“نرم افزار گوشی که عمدتا با اسم app از آن خاطر می‌شود، نوعی اپ کاربردی میباشد که برای انجام روی دستگاه های گوشی پباده سازی گردیده‌است. عمده نرم افزار های موبایل خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه میدهند (مثل پخش ویدئو). اپلیکیشن ها معمولا قابل انعطاف افزارهای نادر وسعت و با کوشش محصور می باشند، بعنوان نمونه یک نرم افزار برای پخش کلیپ یا این که اپلیکیشنی که صرفا دانلودهای شما‌را مدیر می نماید و به همین ادله هم بسیار با سیستم های کامپیوتری یک پارچه گوناگون اند.”

معنا نرم افزار در لغت طومار:
در معنای کارافزار، برنامه کاربردی،نرم افزار کامپیوتری که برای کاربری در تلفن همراه های هوشمند گوشی کاربرد دارااست نرم افزار” یا این که به اختصار App بیشتر از لغت “برنامه” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی مفهوم “اپ کاربردی” می‌دهد.

در حالتی‌که بخواهیم واژه و کلمه نرم افزار را به صورت کلی برای شما مفهوم کنیم بایستی بگوییم مجموع قابل انعطاف افزارهایی که به صورت روزمره از آن‌ها استعمال می کنیم به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم ادله و یا این که گویش‌های اپلیکیشن نویسی، را مشمول میشود.
تلفن همراه های یار و همدم، تبلت و آیپدها نیز همچون سیستم های کامپیوتری قابل انعطاف افزارها و نرم افزار های گوناگون و مختلفی دارا‌هستند که به آنان نرم افزار گفته میگردد که به عبارتی مفهوم را می دهد و به اختصار به آن App گفته می‌گردد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 272 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 14:08


خطای Too Many Field References….Max is 65,536
هنگامی که تعداد ارجاعات نرم افزار شما بیشتراز 65,536 خواهد شد، طراحی اپلیکیشن با این نادرست مواجه میشوید. برای رفع آن از دو نحوه پایین به کارگیری نمایید.

راه‌حل:

– تعداد ارجاعات به نرم افزار را کاهش دهید.

– با فعال کردن multidex، نرم افزار را طوری تهیه فرمائید که از دو پوشه DEX یا این که بیشتر به کارگیری نماید.

10. خطای رایج Only the original thread that created a view hierarchy can touch its views
در اندروید صرفا از روش main thread میتوانید UI را آپ تو دیت نمایید. درصورتی که از thread های دیگری برای این فعالیت به کار گیری نمایید، با این نادرست عکس العمل خواهید کرد.

راه حل حل این اشتباه در پباده سازی نرم افزار اندروید:

برای رفع این ایراد، آن قسمتی که تصمیم به روزرسانی UI دارااست را تعیین فرمایید و به runOnUiThread منتقل فرمائید.

11. خطای رایج Activity has leaked window that was originally added here
زمانی دیالوگ‌های یک اکتیویتی در اکنون ایفا باشند و شما هم‌زمان بخواهید از آن اکتیویتی بیرون گردید با این غلط مواجه می شوید.

رفع این اختلال در پباده سازی نرم افزار اندروید:

برای رفع این ایراد اکتیویتی را گشوده فرمائید، دیالوگ‌ها را کاملا ببندید آن گاه از آن بیرون گردید.

12. خطای OutofMemoryError
این نادرست هنگامی حادثه میفتد که نرم افزار شما به ترازو معینی خاطر نیاز دارااست البته سیستم نمی‌تواند آن را تامین نماید. مواقعی مانند کمبود خاطر، بارگزاری عکس با وسعت زیاد، ارجاعات زمان بر و … منجر ساخت این اشتباه می گردند.

راهکار:

برای رفع این اختلال بایستی ارزیابی فرمائید و ادله ساخت این غلط را متوجه گردید. اندروید استودیو قسمتی دارااست که به شما یاری می‌نماید متوجه گردید نرم افزار چه گونه از یاد سیستم به کار گیری می‌نماید. برای چک آن از نوار ابزار اندروید استودیو وارد نصیب View آن گاه Tools Window گردید و به آنالیز خاطر بپردازید و هر جا مشکلی بود آن را رفع نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:36


با این درحال حاضر، گشوده هم به کارگیری از این لهجه بسیار طاقت فرسا طراحی اپلیکیشن میباشد و در صورتی‌که قصد ساخت یک بازی دارید عالی میباشد از موتورهای بازی‌سازی به کارگیری فرمائید.

گویش اپلیکیشن نویسی #C
سی شارپ یک ورژن معمولی خیس و شی گرا از C و ++C میباشد که بوسیله مایکروسافت پباده سازی گردیده‌است. این گویش دارنده اقتدار ++C و سهل وآسان بودن ویژوال بیسیک میباشد و همینطور تحت عنوان یک ورژن معمولی از جاوا نیز ذکر شده میشود. همچون جاوا، سی شارپ نیز امکان بازیافت یاد (آشغال‌روبی ) را داراست و این یعنی نیازی به نگرانی در مواقعی مانند کمبود یاد و رها کردن حافظه موقت نیست. در عین هم اکنون سی شارپ نو خیس از جاوا میباشد. تعیین شایسته ترین لهجه برای اپ نویسی اندروید معمولا بستگی به ذوق شخص داراست.

بیشتر بخوانید:
سی شارپ چه است و آیا برای نرم افزار نویسی مطلوب میباشد؟

در صورتی می خواهید شروعی سهل و آسان و در عین درحال حاضر کارکشته داشته باشید سفارش میشود از مخلوط #C و Unity به کارگیری فرمائید. یونیتی یک موتور بازی سازی ( یعنی می تواند محاسبات فیزیکی و رندرهای گرافیکی 3D را اجرا دهد) و یک IDE همچون اندروید استودیو میباشد. یونیتی یک ابزار بدون پول میباشد و به یاری آن میتوان بازی ها را به طریق باورنکردنی به راحتی ساخت، و تنها با تعدادی خط کد میتوان یک بازی را در کمتر از یک ساعت ساخت. فارغ از اغراق یونیتی حقیقتا توانا میباشد، و ابزار آیتم به کارگیری بخش اعظمی از استودیوهای بازی سازی در گوگل پلی میباشد. و همینطور یونیتی مولتی پتفرمی میباشد.

یونیتی برای ساخت‌و‌ساز بازی مطلوب میباشد اما در شرایطی که میخواهید یک اپ اندروید که مطابق با استانداردهای گوگل باشد را ایجاد فرمایید به کار گیری از یونیتی غیر استاندارد میباشد و شما‌را محصور میکند ، اما درصورتی که قصد بسط یک بازی را دارید یونیتی به طور کامل مطلوب و متخصص است.

اما در صورتیکه برای یادگیری یونیتی مشتاق نیستید می‌توانید از Unreal و یا این که GameMaker به کارگیری فرمایید.

همینطور سی شارپ می‌تواند با Xamarin در ویژوال استودیو آیتم استعمال قرار گیرد. که میتوان از مزیت چندین سکویی ( cross platform ) نیز بهره برد ( یک مبنا کد برای اندروید و iOS ) . برای یک تازه کار این مسیر پاره ای سخت میباشد ولی برای یک کمپانی کوچک که می خواهد یک اپلیکیشن برای اندروید و iOS تولید نماید مطلوب میباشد.

خاطر بگیرید:
عصر یادگرفتن سی شارپ دات نت ( C#.NET)

BASIC
در نصیب سی شارپ گفتیم که سی شارپ داری توان C و سادگی Visual Basic میباشد. گویش نرم افزار نویسی Basicیک نقطه آغاز شادی بخش برای یادگیری نرم افزار نویسی میباشد. ولی متاسفانه رسما به وسیله اندروید استودیو پشتیبانی نمی شود و نمی‌اقتدار از بیسیک در Unity یا این که Xamarin بهره مند شد. ولی خبر بهتر این میباشد که یک مورد نادر‌خیس شناخته گردیده در بیسیک به اسم B4A وجود داراست. B4A مخفف BASIC 4 Android و همانگونه که از نام آن مشخص و معلوم میباشد، قابلیت و امکان استعمال از بیسیک در اندروید را ساخت می‌نماید. B4A اولی گزینش برای برنامه نویس ها وجود ندارد، البته مدام عالی میباشد مورد‌های بیشتری داشته باشید.

 

B4A تحت عنوان یک RAD یا این که Rapid Application Development پباده سازی گردیده‌است. این لهجه یک مورد خوب برای اپ نویسی میباشد و می قدرت با آن نرم افزار‌های قدرتمندی ایجاد کرد، اما این لهجه برای بازی سازی مطلوب وجود ندارد و نکته دیگر این که B4A فقط زبانی میباشد که در فهرست ما وجود داراست و به طور بدون پول در دسترس وجود ندارد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 351 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:36


۴- گویش‌های بیشتری حافظه بگیرید
ولی منظورم یادگیری لهجه‌های چینی و اسپانیایی وجود ندارد. منظورم یاددادن طراحی اپلیکیشن گویش‌های نو نرم‌افزار‌نویسی میباشد. به مکان محصور کردن خویش در فضای اپ نویسی اندروید علم خویش را بروز نگه دارید و همگام با صنعت برنامه جلو بروید. این شغل، دیده‌اندازها و ایده‌های جدیدی، روبرویتان می‌گشاید و امداد می‌نماید تا به شیوه چشمگیری علم اپلیکیشن نویسی اندروید شما بهبود یابد. مغز خویش را اینطور عادت دهید که هر سال یک لهجه اپلیکیشن نویسی نو خاطر بگیرید.

۵- الگوهای پباده سازی جاوا را حافظه بگیرید
یادگیری الگوهای پباده سازی (Design Patte) برای فن‌ی اپلیکیشن نویسی اندروید بسیار دارای اهمیت میباشد. هر مجال با یک نقص‌ مهم در نرم‌افزار‌نویسی مواجه میشوید، الگوهای پباده سازی می تواند راهکارهای قابل قبولی ارائه دهد که سبب صرفه‌جویی مجال گردد. قبلی از این، شناخت با الگوهای پباده سازی برای فهم مشترک و عمل تیمی ضروری میباشد به دلیل آنکه زمانی گسترش‌دهنده‌ای از جمله از الگوهای Factory, Decorator, Facade و غیره کلام می‌نماید، تحت عنوان یک نرم‌افزار‌نویس می بایست منظورش را بفهمید. به خودتان قسم دهید که هر هفته یک الگوی پباده سازی آموخته تازمانیکه اکثر اوقات آن‌ها‌را فرا بگیرید.

ترفند: منبع خیر در گیت‌هاب، الگوهای پباده سازی را به گویش جاوا یادگرفتن داده میباشد. برای فهم و شعور داده ها ظریف‌خیس، این کتاب را مطالعه نمایید

۶- در پروژه‌های متن‌گشوده شرکت کردن فرمائید
در حالتی‌که کتابخانه، افزونه یا این که قطعه کدی نوشته‌اید و در نرم افزار‌ی خویش از آن به کارگیری نموده‌اید بد وجود ندارد آن را به طور متن‌گشوده منتشر نمایید. رئیس پروژه‌های متن‌گشوده یا این که شرکت کردن در پروژه‌های دیگرافراد چیزهای متعددی به شما حافظه می دهد که در کتاب‌ها نمی‌توانید پیدا فرمایید. مراحل شرکت کردن در پروژه‌های متن‌گشوده، علم و مهارت شما‌را به طور نمایی ارتقا می دهد. در حالتی‌که خودتان پروژه‌ی متن‌گشوده ندارید می توانید در پروژه‌های سایرافراد شرکت کردن فرمائید. کوشش نمایید یک سری باگ برطرف کرده، مستندات را بهبود داده و یا این که یک‌سری خطی کدِ آزمایش بنویسید. حتی کوچکترین شرکت کردن‌ (برای مثال حل خلل املایی و دستوری در مستندات) به صاحب و مالک پروژه در مراقبت آن امداد می‌نماید.

ترفند: این راهنمای جامعی برای آغاز بسط پروژه‌های متن‌گشوده میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:34


برای گسترش نرم افزار‌های اندروید، گام نخستین تعیین گویش نرم افزار‌نویسیه. تفاوت‌های طراحی اپلیکیشن فی مابین گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی متعدد می‌تونن یه مقدار بغرنج و دقیق باشن. البته چیزی که حتی اساسی‌خیس از خویش گویش هستش، ابزار متصل بهش و قابلیت و امکان‌ها و هدف های اون ابزار هستن.

گویش‌های رایجی که ممکنه برای اپ‌نویسی اندروید در لحاظ بگیرین عبارتند از:

 

جاوا) گویش قانونی گسترش‌ی نرم افزار‌های سیستم‌دلیل اندروید که بوسیله اندروید استودیو نیز پشتیبانی می‌شه. برای بازه وقتگیر‌تری نسبت به کاتلین، لهجه قانونی اندروید بوده و خب بیرون از نرم افزار‌نویسی اندروید هم کاربرد‌های بی‌شماری داره.

 

کاتلین) یکی‌از دیگه از لهجه‌های قانونی اندروید. شباهت‌های متعددی به جاوا داره البته خب یه مقدار آسون‌خیس هم می‌تونه باشه. گرچه بیرون از اپلیکیشن‌نویسی اندروید کاربرد متعددی نداره ولی اینک گویش ترجیحی گوگل برای نرم افزار‌نویسی اندروید هستش. ولی در هر شکل می‌تونه واسه‌ی کسانی که قصد دارن بسط‌دهنده‌ توی پروژه‌های متعدد (غیر وابسته از اندروید) باشن، خیلی جالب به حیث نیاد.

 

سی پلاس پلاس) اندروید استودیو از روش جاوا ان‌دی‌کی از سی پلاس پلاس پشتیبانی می‌کنه. سی پلاس پلاس یه مقدار بغرنج تره اما، و معمولا آیتم اعتنا مجموعه‌های ماهر و بلندمرتبه هستش و خب هم‌اینگونه به انگیزه پشتیبانی شدن بوسیله Unreal Engine می‌تونه برای بازی‌سازی بسیار مطلوب باشه.

 

سی‌شارپ) یک جایگزین بی آلایش‌خیس برای سی و یا این که سی‌ پلاس پلاس. این گویش حتی پاره ای از جاوا هم آسون‌تره البته در عین شباهات اکثری بینشون است. به وسیله ابزار‌های کاربردی متعددی به عنوان مثال Unity و Xamarin پشتیبانی می‌شه که برای توسعه و گسترش‌های میان پلتفرمی و هم‌اینگونه توسعه و گسترش‌ی بازی بسیار مناسبن.

 

جاوا اسکریپت (PhoneGap)) اگه بلدین که چطوری صفحه های اینترنت پویا بسازین، می‌تونین از روش PhoneGap از این دانشتون برای ساختن نرم افزار‌های میان‌ پلتفرمی استعمال کنین.

 

 

جاوا


زمانی دعوا گسترش نرم افزار‌های اندرویدی پیش می‌آد، جاوا یک کدام از دو آیتم‌ی رسمیه. و این مساله بدین مضمون‌ هستش که‌این گویش از روش گوگل پشتیبانی اکثری اخذ می‌کنه. اکثر نرم‌افزار‌های اندرویدی (غیر بازی‌ها) احتمالا بوسیله جاوا و یا این که کاتلین نوشته شدن. رویه نخستین برای بسط‌ی نرم افزار‌های اندرویدی، دانلود کردن اندروید استودیو هستش. این اپ Android SDK رو هم باطن پکیجش داره که جمعا به شما هر ابزار که برای گسترش نیاز دارین رو می‌ده. منابع قانونی گوگل همواره برای جاوا (و یا این که کاتلین) هستن و پشتیبانی متعددی توی فضای نت متوجه این گویش هستش.

 

خویش گویش جاوا در سال ۱۹۹۵ به وسیله Sun Microsystems نشر پیدا کردش و از اون فرصت تا حال برای زمان‌ی بسیار بزرگی از اپ‌نویسی نرم افزار مستعمل. حتی درحال حاضر که گوگل کاتلین رو لهجه ترجیحی خودش قرار داده هم، جاوا به شکلی برای همگی‌‌ آشنا و جا افتاده‌ست که دسته‌های توسعه و گسترش‌ی خیلی متعددی هنوز هم این گویش رو گزینش می‌کنن.

 

در‌صورتی‌که در یادگیری جاوا نیاز به ارشاد دارید به نوشته ی علمی‌ی جدیدترین طریق یادگیری گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اندروید (سال ۲۰۲۰) رجوع کنید

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:29


درآمدزایی از نرم‌افزار استور , آندروید بیشتر درآمد داراست یا این که IOS

دو شرکت بلندمرتبه گوگل و اپل , مغازه بزرگی را برای عرضه‌ی نرم افزار‌های طراحی اپلیکیشن تلفن همراه ساخت کرده و در چنگ کاربرانشان قرار داده‌اند که روزمره با تکثیر صدها نرم افزار‌ نو بروزرسانی میگردند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و برنامه استور در‌این میباشد که یوزرها گجت‌های بر اساس iOS پول بیشتری را در برنامه استور در مقایسه با یوزرها گوگل پلی خرج می‌نمایند که‌این اختلاف بسیار زیاد میباشد ( چیزی نزدیک به 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و نرم افزار استور در سال 2020 به بیشترین مقدار خویش رسیده و برنامه استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که‌این مساله حاکی از پرورش چشمگیر مارکت توانمند اپل در ماه های پیشین میباشد .

سال پیشین شرکت اپل ترازو درآمد توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار گوشی را ۸۶ میلیارد دلار تیتر کرده بود و مقایسه آن با رقم کنونی از رویش ۳۴ میلیارد دلاری طی 1 سال خبر میدهد . این آمار و ارقام علامت می‌دهد که شرکت ها گسترش دهنده با درآمد یک میلیون دلاری در نرم‌افزار استور نسبتاً دو برابر شرکتهای شبیه در گوگل پلی می باشند . بخشی از این پیشرفت درآمدی را می قدرت وام دار توسعه بیشتر موبایل های هوشمند و کانال های مخابراتی مالامال سرعت ( 4G  و 5G) در سراسر عالم میباشد .

درآمد زایی با نرم افزار تلفن همراه چه گونه میباشد ؟

غرض از پباده سازی نرم افزار چیزی جز درآمد زایی برای بسط دهندگان وجود ندارد , هر نرم افزار می‌تواند بطور بی واسطه و غیر بدون واسطه درآمد زایی داشته باشد .

کلاً سه نحوه عمده برای درآمدزایی با نرم افزار وجود دارااست :

اپلیکشن های  In-app/subscription

درین نحوه یوزرها در بالا ورژن بدون‌پول نرم افزار را نصب می نمایند , البته برای استعمال از تجهیزات و قابلیت و امکان های ویژه اپلیکیشن می بایست ورژن پریمیوم یا این که مبلغی آن را تنظیم نمایند. به این ترتیب پولی را به اکانت خالق نرم افزار واریز می نمایند و ورژن مبلغی آن را به کار گیری می نمایند.

در ورژن مبلغی تجهیزات و خصوصیت های بیشتری به نرم افزار اضافه می گردد. قابلیت و امکان ها و عملکرد اپلیکیشن عالی میشود و یا این که محتوای جدیدتری اضافه می‌گردد . ارزش ورژن های پریمیوم میتواند اثبات بوده و یا این که بصورت اشتراک ماهانه و هر ساله باشد .

 اپلیکشن های  Paid download

این نوع نرم افزار ها با پرداخت هزینه قابل دانلود و به کارگیری هستند و یوزرها با تهیه کردن آن‌ها می‌توانند از بروز رسانی های بعدی آن نیز به کار گیری کنند . این نوع نرم افزار ها معمولا دارنده خصوصیت های خاصی هستند که یوزرها را به خرید ترغیب می کنند .

اپلیکشن های  Free app with ads

این نوع از نرم افزار ها بصورت بدون‌پول بوده برای دانلود و نصب هزینه ای از یوزرها اخذ نمی شود . این اپلیکیشن ها معمولا پرداخت داخل طرحی ندارند و مقصود از ساخت‌و‌ساز آنان برای گسترش دهندگان معمولا تبلیغات باطن طرحی آنان میباشد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:33